تبليغات

مهم ترين مجريان تبليغات (بر طبق آمار تبليغات سال 2010) بازار اتريش عبارتند از

رسانه هاي چاپي

45,29%

نلويزيون

18,37%

راديو

4,94%


از مهم ترين طروق تبليغ مي توان به موارد زير اشاره كرد

  • • تبليغات خارجي
  • اين نوع از تبليغات از سال ها پيش نقش مهمي در بازار تبليغات اتريش ايفا نموده است
  • پلاكاردها بر روي بيلبوردها در مسيرهاي اصلي رفت و آمد و ساير مكان هايي كه روزانه تعداد زيادي از افراد در آنها تردد دارند، نصب مي شوند



  • • معرفي توليدات و محصولات
  • در بازرگاني خرده فروشي، بهبود وضعيت فروش با استفاده از روش معرفي و ارائه نمونه كالا نقشي اساسي ايفا مي كند
  • مناسب ترين مكان جهت معرفي كالا ويترين مغازه ها، ايستگاه هاي قطار، فرودگاه ها و ايستگاه هاي اتوبوس است



  • • اسپانسرهاي فرهنگي و ورزشي
  • هم اكنون در اتريش بهره گيري از اسپانسرهاي فرهنگي و ورزشي جهت تبليغات بشدت مورد استقبال قرار گرفته است



  • • بازاريابي بدون واسطه
  • بازاريابي بدون واسطه هر روز از اهميت بيشتري برخوردار مي گردد. شاخه هاي خاص در اين زمينه بازار مخابرات بخصوص تلفن و تا حدي تبليغات محدود مي باشند. ليست آدرس ها جهت آدرس يابي بي واسطه را مي توانيد از طريق عرضه كنندگان خاص در اين زمينه دريافت نماييد