تبليغات ابزاري مهم در بازار اتريش به شمار مي روند
تبليغات
مهم ترين مجريان تبليغات (بر طبق آمار تبليغات سال 2010) بازار اتريش عبارتند از
رسانه هاي چاپي | 45,29% |
نلويزيون | 18,37% |
راديو | 4,94% |
از مهم ترين طروق تبليغ مي توان به موارد زير اشاره كرد
- • تبليغات خارجي
- اين نوع از تبليغات از سال ها پيش نقش مهمي در بازار تبليغات اتريش ايفا نموده است
- پلاكاردها بر روي بيلبوردها در مسيرهاي اصلي رفت و آمد و ساير مكان هايي كه روزانه تعداد زيادي از افراد در آنها تردد دارند، نصب مي شوند
- • معرفي توليدات و محصولات
- در بازرگاني خرده فروشي، بهبود وضعيت فروش با استفاده از روش معرفي و ارائه نمونه كالا نقشي اساسي ايفا مي كند
- مناسب ترين مكان جهت معرفي كالا ويترين مغازه ها، ايستگاه هاي قطار، فرودگاه ها و ايستگاه هاي اتوبوس است
- • اسپانسرهاي فرهنگي و ورزشي
- هم اكنون در اتريش بهره گيري از اسپانسرهاي فرهنگي و ورزشي جهت تبليغات بشدت مورد استقبال قرار گرفته است
- • بازاريابي بدون واسطه
- بازاريابي بدون واسطه هر روز از اهميت بيشتري برخوردار مي گردد. شاخه هاي خاص در اين زمينه بازار مخابرات بخصوص تلفن و تا حدي تبليغات محدود مي باشند. ليست آدرس ها جهت آدرس يابي بي واسطه را مي توانيد از طريق عرضه كنندگان خاص در اين زمينه دريافت نماييد
+ نوشته شده در جمعه سی و یکم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 12:37 توسط مهدی بشردوست
|