معرفي كتاب:
كتاب تبليغات تجاري، اصول و شيوه هاي عمل

این کتاب نوشته ساندرا موريارتي و جان برنت و ويليام ولز و با ترجمه سينا قربانلو توسط انتشارات مبلغان در منتشر شده است
«کتاب تبلیغات تجاری، اصول و شیوه های عمل» یک کتاب آموزشی با اهداف کاربردی است.
این کتاب مبانی و محیط تبلیغات، نحوه ی برنامه ریزی و تدوین راهبرد تبلیغاتی را تشریح و رسانه های تبلیغاتی را معرفی می کند. سپس به جنبه های خلاقیت تبلیغات و ساختن انواع آگهی ها برای رسانه های مختلف می پردازد. همچنین به فراگرد بازاریابی و ارکان تشکیل دهنده ی آن، بررسی مؤسسات تبلیغاتی و نحوه ی سازماندهی آنان، اهمیت تحقیق و تحقیق راهبردی، روان شناسی تبلیغات تجاری، ترویج فروش و روش های گوناگون آن و مقولات بسیار مهم دیگر در حوزه ی تبلیغات می پردازد.
خواندن این کتاب ارزشمند برای کلیه ی دست اندر کاران تبلیغات، بازاریابی، روابط عمومی و استادان دانشگاه ها و دانشجویان رشته های مرتبط در این حوزه ها ضروری است

فهرست مطالب:

بخش 1. شالوده ها و محیط تبلیغات
بخش 2. پیشینه، برنامه ریزی و راهبرد تبلیغات
بخش 3. رسانه های تبلیغات
بخش 4. خلق تبلیغات
بخش 5. عملیات تبلیغات
بخش 6. سایر انواع تبلیغات
بخش 7. پیوست ها