1- نقش تبلیغات و شکست انسان ها
مولف: شربیانی - علی اصغر؛ ناشر: [بی.م] دین و دانش 1348 تعداد صفحه: 196؛ موضوع: تبلیغات/ امر به معروف و نهی از منکر

2- تبلیغات بازرگانی و بخش خصوصی، علایم و آثار تجاری
مولف:کیا - محمد:ناشر:[بی.م]: [ابن سینا] 1349؛ تعداد صفحه: [9]+334؛ موضوع: آوازه گری (تبلیغات) بازرگانی

3- آگهی های تجارتی و روش های آن
مولف: مسعودی-جلیل؛ ناشر: [بی.م]: مدرسه عالی بازرگانی 1349؛ موضوع: تبلیغات

4- اقتصاد تبلیغات
مولف: ماه گرفته - صیون؛ ناشر: [بی.م] 1356؛ تعداد صفحه: 120؛ موضوع: تبلیغات - جنبه اقتصادی

5- تصویرهای زن و مرد در پیام های تجاری تلویزیون ایران
مولفت: محسنی - نیک چهره؛ ناشر: تهران- سازمان زنان ایران 1356؛ تعداد صفحه:48؛ موضوع تبلیغات تلویزیون ایران

6- مبانی تبلیغ
مولف: زورق - محمد حسین؛ ناشر:تهران - سروش 1368؛ تعداد صفحه: 334؛ موضوع: تبلیغات - تبلیغات سیاسی - تبلیغ اسلامی - رسانه های گروهی - کشورهای امپریالیستی

7- اهمیت و ضرورت تبلیغات
مولف: رزاقی - احمد؛ ناشر: تهران - سازمان تبلیغات اسلامی 1370؛ تعداد صفحه: 131؛ موضوع: تبلیغات

8- افکار عمومی، تبلیغ و آوازه گری
مولف: مسکری - رفیق؛ ناشر: تهران - نشر همراه 1370؛ تعداد صفحه: 133؛ موضوع: افکار عمومی/ جنگ روانی/ تبلیغات، شایعه

9- روان شناسی بازرگانی
مولف: فویله - پیپ یر؛ ناشر: تهران - سنجش 1370؛ تعداد صفحه:176؛ موضوع: تبلیغات جنبه روان شناسی/ بازاریابی/ تحقیق عوامل محرک
10- رشد و توسعه تبلیغات
مولف: علمی محمدجواد؛ ناشر: مشهد امامت 1371؛ تعداد صفحه: 117؛ موضوع: تبلیغات

11- طرح گرافیکی
مولف: هورنانگ کلاریس پیرسون؛ ناشر: تهران 1372؛ تعداد صفحه: 280؛ موضوع: سفر بازرگانی/ هنر گرافیک/ چاپ، تاریخ، تصویرها، آگهی های تبلیغاتی تصویرها

12- دانستی های لازم برای مبلغ
مولف: قرضادی یوسف؛ ناشر: 1372؛ تعداد صفحه: 221؛ موضوع: تبلیغ اسلامی/ تبلیغات

13- روابط عمومی و تبلیغات
مولف: متولی کاظم؛ ناشر: تهران بهجت 1372؛ تعداد صفحه: 216؛ موضوع: روابط عمومی/ تبلیغات

14- آشنایی با مفاهیم فرهنگ و روابط عمومی
مولف: شفاعی محمدعلی؛ ناشر: تهران مرکز مطالعات و تحقیقات فرهنگی بین المللی 1372؛ تعداد صفحه: 106؛ موضوع: فرهنگ سخنرانی ها، مقالات/ تبلیغات، سخن رانی ها، مقالات

15- اصول و مبانی تبلیغ، به ضمیمه روش های موثر در اداره جلسات
مولف: کریم زاده- اسماعیل، ناشر:قم معاونت پرورشی آموزش و پرورش منطقه یک قم 1373؛ تعداد صفحه: 80؛ موضوع: تبلیغ اسلامی/ تبلیغات/ جلسه ها و مدیریت

16- تبلیغات یک واژه، در دو حوزه فرهنگی، (بررسی تطبیقی افکار حضرت امام خمینی و ژاک الول پیرامون تبلیغات)مولف: همایون محمدعلی، ناشر: تهران سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت پژوهشی 1374، تعداد صفحه: 128؛ موضوع: تبلیغات/ تبلیغات سیاسی/ تبلیغ اسلامی/ خمینی روح ا... دیدگاه های اجتماعی و سیاسی تبلیغات/ الول ژاک

17- فرهنگ تبلیغات
مولف: محمدی فر- محمدرضا، ناشر: تهران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1377، تعداد صفحه: 194؛ موضوع: تبلیغات واژه نامه ها فارسی / زبان فارسی واژه نامه ها انگلیسی / تبلیغات واژه نامه ها انگلیسی/ زبان انگلیسی واژه نامه ها فارسی

18- 101 راه برای تبلیغ
مولف: هریس گانفری، ناشر: تهران قدبافی 1378 تعداد صفحه: 176، موضوع: آگهی های تبلیغاتی شفاهی، بازاریابی / مصرف کنندگاه رضایت
19- مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی
مولف: محمدیان محمود، ناشر: تهران حروفیه 1379، تعداد صفحه: 292، موضوع: آگهی های تبلیغاتی مدیریت/ بازاریابی مدیریت

20- استفاده و سو استفاده روزمره از اقناع
مولفک پراتکانیس، آنتونی، ناشر: تهران سروش 80 1379، تعداد صفحه: 335 ، موضوع: تبلیغات، اقتاع در روان شناسی / افکار عمومی/ تبلیغات و تلویزیون

21- اخلاق تبلیغی
مولف: جمالی نصرت الله، ناشر: قم مهدویه 1379، تعداد صفحه: 175، موضوع: تبلیغ اسلامی راهنمای آموزشی

22- چگونه آگهی تلویزیونی بسازیم؟
مولف: پالدوین هانتلی، ناشر: تهران سروش، کانون اندیشه، اداره کل پژوهش های سیما 1380، تعداد صفحه: 334؛ موضوع: آگهی های تبلیغاتی تلویزیون

23- از تبلیغات تجاری چه می دانیم؟ (تبلیغات، تجارت، توسعه)مولف: راستگو، مهرداد؛ ناشر: تهران آیندگان، مهرآریا 1380؛ تعداد صفحه: 110؛ موضوع: تبلیغات تبلیغات تجاری

24- روابط عمومی و تبلیغات، همراه با مباحث جدید کاربردی
مولف: متولی کاظم؛ ناشر: تهران مهجت 1380، تعداد صفحه:238؛ موضوع: روابط عمومی تبلیغات

25- رازهای تبلیغات
مولف: اگیلوی دیوید؛ ناشر: تهران مبلغان 380، تعداد صفحه:199؛ موضوع تبلیغات

26- روان شناسی تبلیغات تجاری (تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده ها) آنچه عمل می کند، آنچه عمل نمی کند و چرایی آن

مولف: سادلند ماکس؛ ناشر: تهران مبلغان 1380 تعداد صفحه: 229؛ موضوع: تبلیغات جنبه های روان شناسی/ تبلیغات تجاری جنبه های روان شناسی/ رفتار مصرف کنندگان

27- صنعت تبلیغات: آگهی، ترویج، تبلیغ
مولف: طاهر نسبی کوروش؛ ناشر: تهران قزوین، ابتکار 1381؛ تعداد صفحه: 8 جلد مصور، مجدول، نمودار، نمونه؛ موضوع: تبلیغات، تاریخ/ آگهی های تبلیغاتی/ قوانین و مقررات تبلیغات و تلویزیون

28- آسیب شناسی تبلیغات در ایران (به شیوه تعاملی)
مولف: محمدیان محمود؛ ناشر: تهران حروفیه 1381 تعداد صفحه: 154؛ موضوع: تبلیغات ایران جنبه های اجتماعی پرسش ها پاسخ ها آگهی های تبلیغاتی

29- تبلیغات هنر و رسانه ها از دیدگاه امام خمینی(س)
مولف: خمینی روح ال.. موسوی؛ ناشر: تهران موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) 1381 تعداد صفحه: 435؛ موضوع: خمینی روح ا.. دیدگاه درباره تبلیغات/ دیدگاه درباره رسانه های گروهی/ تبلیغات رسانه های گروهی

30- مسوولت مدنی رسانه های همگانی
مولف:- ؛ناشر: تهران ریاست جمهوی، معاونت پژوهش، تدوین و تنقیح قوانین 1381 تعداد صفحه: 17+747؛ موضوع: رسانه های گروهی ایران/ رسانه های گروهی قوانین و مقررات ایران/ آزادی اطلاعات، تبلیغات/ حقوق مدنی، ایران

31-  اصول تبلیغات
مولف: گل آرا امیر؛ ناشر: [بی.م]: [بی.ن]؛ تعداد صفحه: 233؛ موضوع: آوازه گری (تبلیغات)