معرفی کتاب
مباني ارتباط، تبليغ و اقناع | ||||
موضوع: | ||||
|
||||
پديدآورنده: | ||||
|
||||
ناشر: | ||||
236 صفحه - رقعي (شوميز) - چاپ 1(فهرست تمام چاپ ها ) - 2000 نسخه | ||||
تاريخ نشر:31/05/83 | ||||
قيمت پشت جلد :16000 ريال | ||||
كد ديويي:302.2 | ||||
زبان كتاب:فارسي | ||||
محل نشر:تهران - تهران![]() |
معرفي مختصر كتاب:
بخش آغازين كتاب (ارتباطات و تبليغ) به پيام و اهميت آن،
در اقناع و تبليغ، بررسي افكار عمومي، چيستي ارتباط، روان شناسي اجتماعي و
ارتباط جمعي، دشواريها و مسائل مختلف در اقناع و تبليغ و نظاير اختصاص
دارد. در بخش دوم (مباني تبليغ) علاوه بر شرح خصوصيات، انواع، شرايط و لزوم
تبليغ، تاثيرات رواني، اجتماعي و سياسي تبليغ بررسي و ارزيابي شده است.
بحث پاياني كتاب نيز درباره شيوهها و مباني اقناع است.
+ نوشته شده در شنبه هفتم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 10:39 توسط رسول باقرپور
|