معرفی کتاب روانشناسی اقناع اصول و فنون تبلیغ
عنوان : روانشناسي اقناع اصول و فنون تبليغ
انتشارات : زبان آموز ,
مولف : محمدعلي پيوند ,
نوع کتاب : تاليف
شابک : 978-600-92423-2-0
موضوع : اسلام - تبليغات , اقناع (روانشناسي) , اقناع (روانشناسي) - جنبههاي مذهبي - اسلام , تبليغات - جنبههاي روانشناسي ,
تعداد صفحه : 152
نوع جلد : شوميز
نوبت چاپ : 1
سال انتشار : 1390/10/4
محل نشر : تهران
شمارگان : 1000
قطع کتاب : وزيري
زبان : فارسي
انتشارات : زبان آموز ,
مولف : محمدعلي پيوند ,
نوع کتاب : تاليف
شابک : 978-600-92423-2-0
موضوع : اسلام - تبليغات , اقناع (روانشناسي) , اقناع (روانشناسي) - جنبههاي مذهبي - اسلام , تبليغات - جنبههاي روانشناسي ,
تعداد صفحه : 152
نوع جلد : شوميز
نوبت چاپ : 1
سال انتشار : 1390/10/4
محل نشر : تهران
شمارگان : 1000
قطع کتاب : وزيري
زبان : فارسي
موضوع اين کتاب، بررسي روانشناسي اقناع از جنبههاي مذهبي و ماهيت تبليغات از ديدگاه اسلام است. نگارنده بعد از توضيحاتي دربارة ارتباط و ضرورتهاي ارتباط در دنياي حاضر، انواع مخاطبان در هر ارتباط را معرفي و ويژگيهاي آنها را برميشمرد.
+ نوشته شده در سه شنبه سوم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 8:56 توسط محسن انتظاری
|